Ada pesanan tak?

tetamu jemputan

Followers

klik lah jangan malu-malu

Sabtu, 5 Mac 2011

** Contest : Family Sedondon **

Assalamualaikum...

Join contest plak....

Klik sini untuk join ya....

Gambar ni adalah gambar tahun lepas..Gambar raya puasa lah ni...
Kami memang suka pakai sedondon...nampak cam sehati sejiwa lak..hehehe..
Sebenarnya..tema warna baju raya tahun lepas ummi yang pilih...ummi pilih hijau..maka hijau lah jadinya..tahun ni..en suami pulak kena pilih..
Mula2 nak buat warna lain tp bila jalan2 kat Nagoya Batu Pahat tu tetiba tengok kain warna hijau tu..terus berkenan padahal masa tu puasa pun belum lagi..hehehe...bila beli kain untuk baju ummi terus beli untuk en.suami pulak kat situ jugak..
Bila dah beli simpan je terus dalam almari sampai lupa dah tiba bulan puasa...bila nak dihantar jahit semua dah tak nak terima tempahan..sedih betul masa tu..tp ada jugak hamba Allah(staff kat Penjara) sudi jahit..Terima Kasih banyak2...Boleh lah pakai hari raya tu....

Saper2 yang nakjoin tarikh tutup contest 15 MARCH 2011..

1 ulasan:

~emmie~ berkata...

assalam... datang jenguk pic family sedondon..;)